Pannkakor+mig+dig+monopol+fredag?!




bild: en helt annan plats än här iallafall..

har ingen ork alls att sätta igång att lära mig namnen på alla medlemarna i regeringen.
Schweiz, kriget är över mellan mig och hagzon nu.
så! andas.

foto, textkommunikation och engelska c är vad mina inviduella val består av.(till mina pluggkompisar, jag vet att ni är besvikna på att jag inte valde matte c. men ni känner mig. Hoppas att ni inte blir alltför arga över att min framtid inte kommer se ljus ut. Men nu slipper ni iallafall höra mitt klagande, någonting ljust iallafall.) GREAT.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

fingrar

jag

I almost wish we were butterflies and liv'd but three summer days - three such days with you I could fill with more delight than fifty common years could ever contain. kakao och mjöl. gammla bakgårdar. fotografier. pannkakstårtor. musik och fabriksmoln.